clemens
Oude Bokken
|
De foto vande week:
 Plaats hier je commentaar, vragen, opmerkingen, suggesties en eventueel verontschuldigingen over de foto van de week.
|
|
|
|
« Last Edit: 06 October 2006, 12:51:09 by clemens »
|
|
|
|
|
Bloon
Oude Bokken

|
Nou, hoe kan iemand hier nu nog vragen over hebben? Het is gewoon heel erg duidelijk dat Erik hier aan het naaien is. En wat is nu een betere plek dan de Thorkamer, tussen de archiefkasten??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*.mpg=here
Lid

|
Ja, nou, ehm... Vragen: Wanneer? Waarom? En natuurlijk: Met wie?
|
|
|
|
|
|
Hoe heet het ook al weer? Gaggel? Giegel? Geugel? Gaagle? Google!
|
|
|
|
|
Erik
Actieve leden
|
Erik of hoe die lullo ook heet kwam woensdag de trap oplopen van E-hoog en toen scheurde hij met zijn dikke benen uit zn broek....Echt van onder tot boven, denk dat de foto daarna gemaakt is....
Klopt! Maar dan hoef je me niet meteen 'lullo' te noemen
|
|
|
|
|
|
faal
|
|
|
Yannick
Actieve leden

|
Als Rob je lullo noemt is dat meestal een eer, dan val je in de groep "gemiddelde elekto'er" voor mensen onder die groep heeft hij andere woorden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
R-no
Oude Bokken

|
Toch had Rob het subtieler kunnnen verwoorden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik
Actieve leden
|
Boeit niet zo, ik weet wie het zei (of iig postte). Gelukkig waren ze bij het huidige bestuur bereid om me wat draad te sponsoren en een naald in bruikleen te geven, zodat ik weer vooruit kon. Ik was blijkbaar blijven haken bij mijn zadel, want die jaap ontstond toen ik af wilde stappen en ik ergens bleef haken. Het is allemaal weer goed gekomen gelukkig.
|
|
|
|
|
|
faal
|
|
|
|
|
Daan
KaAl

|
Nice, bitterballen en uitgehongerde studenten! Met moet vaker uitgenodigt worden!  OMG en dat heeft een grote bek over spelling!
|
|
|
|
|
|
Door alleen afwachten is nog nooit iets veranderd.
|
|
|
idioost
Oude Bokken

|
Het is makkelijker als er elke keer een nieuwe post gemaakt wordt met de nieuwe foto van de week, want nu slaat het gesprek echt om als een bad aan een boom en weet men binnen de kortste keren niet meer waar het over gaat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deDuitser
Actieve leden

|
Daan, ken je het gezegde: "Je hoeft geen kip te zijn om over eiren te oordelen." (of zoiets)
|
|
|
|
|
|
You believe in Jesus? Well, I believe in Thor. Your god died nailed to a cross. My god has a hammer. Any questions? www.infidels.org
|
|
|
Daan
KaAl

|
Daan, ken je het gezegde: "Je hoeft geen kip te zijn om over eiren te oordelen." (of zoiets)
Ik snap wat je bedoelt, maar er zijn wel grenzen en "uitgenodigt" gaat daar ver overheen.
|
|
|
|
|
|
Door alleen afwachten is nog nooit iets veranderd.
|
|
|
Jasper
Oude Bokken

|
[zeikmode] Dus elke keer als we een nieuwe foto van de week hebben, wordt deze thread een nieuw staaltje van kansloos langs elkaar heen praten? [/zeikmode]
Over de nieuwe foto: Die ontzettende Has is zeker nog nooit op een ALV geweest..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simon
Oud-Tappers

|
Als je dan hier ook meteen even de fout uithaalt. :p
|
|
|
|
|
|
Het Walhalla, een mooie gelegenheid om out te gaan. Ik wilde wel, maar 't ging niet echt, mijn kater won weer het gevecht.
|
|
|